HTML

polkorrekt blog

Napló, társadalomkritika és vélemény a világban és a Magyarországon történő eseményekről, jelenségekről egy fiatalember szemszögéből. Nem a megszokott lagymatag stílusban, hanem szókimondó, a politikai korrektséget nélkülöző formában.

Friss topikok

Linkblog

Gyurcsány is fellép a "fasiszták" ellen

2008.04.10. 16:55 polkorrekt

A balliberális oldal és a Gyurcsány kúrmány is -az amúgy eddig sem túl magas- népszerűségük mélypontján van. Mi a megszokott menetrend ilyenkor? Hát persze, hogy a fasiszta veszéllyel való alaptalan riogatás és hisztériakeltés, amellyel maguk mellé állíthatják a hiszékeny, könnyen befolyásolható állampolgárok egy részét. Maga Gyurcsány is bejelentette, hogy részt fog venni az ”antifasiszták” pénteki ellendemonstrációján és a parlamenti pártok vezetőit is arra buzdítja, hogy ők is vegyenek részt az ”újnyilas eszmék” elleni demonstráción. A dolog pikantériája az, hogy az antifasiszta demonstráció bejelentői kicsúsztak a 3 napos bejelentési határidőből így elvileg egy be nem jelentett demonstráción fog résztvenni a mi szeretett miniszterelnök elvtársunk. Kötve hiszem, hogy a rendőrség nem fel fogja oszlatni a be nem jelentett tüntetésen résztvevő antifákat. Emlékezhetünk rá, hogy több hasonló esetben is a be nem jelentett nemzeti szervezésű demonstrációkon résztvevőket –figyelmen kívül hagyva a nem bejelentett tüntetésekről szóló Magyarország által is elfogadott nemzetközi egyezményt- mindig feloszlatták. Valószínű, hogy ezen a területen is érvényesülni fog a kettős mérce. A provokáció pedig maga Gyurcsány megjelenése lesz, aki a nemzeti oldalon jelenleg az egyik legjobban utált közellenség így várhatóan indulatokat fog kiváltani a hazafias demonstráció résztvevőiből. Jobban belegondolva nem értem, hogy a magukat ”antifasisztának” nevezők most valójában mi vagy ki ellen demonstrálnak. Talán az ellen, hogy Magyarországon vannak még olyanok, akik nem tartják elfogadhatónak azt, hogy egy magyar embert lefasisztázzanak és kidobjanak egy jegyirodából csak azért, mert nemzeti érzelmű lévén hazafias zenekar koncertjére akart jegyet váltani? Ha erőszakba fognak torkollni a demonstrációk, akkor az az anfifáknak lesz köszönhető. Most mi lenne, ha Tomcaték nyugodtan odavonulhatnának a jegyirodához és békésen tüntethetnének? Semmi különös, csak egy békés demonstráció. Ez viszont nem lenne érdeke azoknak, akik a fasiszta veszéllyel riogatnak. Ezen tények ismeretében valószínűsíthető, hogy lesz valami balhé amelyen újabb egy hétig tud lovagolni a ballib lakájmédia miközben az ”antifasiszta békés többség” győzelmét ünnepli.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polkorrekt.blog.hu/api/trackback/id/tr66419979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2008.04.10. 17:09:11

"fasiszta veszéllyel való alaptalan riogatás és hisztériakeltés"

tényleg alaptalan lenne? vagy csak nem látod a fától az erdőt. Azért nem lepődnék meg, ha egy 20-30 év múlva a törikönyvekben, mint kommunista-fasiszta-beteg-diktátorként emlegetnék orbánt.
Azt várom mikor fog már robbani egy kézigránát egy fideszes háza előtt. Kiengedték a szellemet a palackból, most meg már nem tudják visszatuszkolni.

polkorrekt 2008.04.10. 17:21:55

Akik kimennek tiltakozni a magyar lányt ért kirekesztés maiatt azok nem feltétlenül Orbán és Fidesz hívei. Az, hogy 20-30 múlva mi lesz a történelemkönyvekben megint egy más kérdés. Valószínű, hogy az öszödi beszédet követő tüntetéssorozatot sem fasiszta hordák randalírozásaként fogják beállítani mint azt a honi sajtó nagy része tette. 56 is először ellenforradalom volt és az akkori forradalmárokat is újnyilasnak és fasisztának bélyegezték. Kezdem azt hinni, hogy egyesek nem ebben az országban élnek. Nem tudom, hogy kinek a kormányzása idején verte össez a rendőrség az ünneplő embereket.

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2008.04.10. 19:56:04

Kedves Gyurcsány Ferenc bácsi!

Én egy 10 éves iskolás fiú vagyok, és azt szeretném megkérdezni Feri bácsitól, hogy én náci vagyok-e?

A szüleimmel gyakran kirándulunk és megnézzük a szép régi várakat itt és külföldön is. Nagyon jó érzés hallani, hogy régen sokkal több várunk volt és a mi országunk is nagy volt. Ezért büszke vagyok a régi magyarokra, akik bátrak voltak. Szeretnék majd felnőttként én is bátor lenni. Ezért én most náci vagyok?

Az osztályban nem szeretem a Győzőt, mert büdös, nem fürdik senki szerint sem és senki nem akar mellé ülni. A Katitól mindig elveszi a tízóraiját, és csúnyán beszél vele. Meg másokkal is csúnyán beszél és verekszik és lop is. Ő cigány, a szülei is koszosak. Nem szeretem őt, de akkor én most már náci vagyok? A Kitti is cigány, de őt szeretem mert szép ruhákat vesz fel és segít az órán is. Akkor azért nem vagyok annyira náci? De azért volt, hogy a Tibivel, aki nagyobb, meg akartam verni a Győzőt, mert bántja a Katit és hiába mondtam, hogy ne bántsa. Akkor mégis náci vagyok, Gyurcsány bácsi?

A Józsit sem szeretem az osztályban, meg egy kicsit a Sanyit sem, mert hazudnak. Mindenkivel elhitetik, hogy a barátaik, de aztán az osztályfőnöknek meg rosszat mondanak róluk a hátuk mögött. És a tanárnéni nekik hisz mindig. Lehet azért hisz nekik, mert a szüleiknek sok a pénze és nagy autójuk van? Ha nem szeretem őket, pedig nem is cigányok, csak mert hazudnak, akkor én náci vagyok, Feri bácsi?

A portásnénit sem szeretem, mert bántja a gyerekeket. Olyan, mint egy boszorkány és félek tőle. Nagy kampós orra van és mindenért szól. Amikor ott van az igazgató bácsi is, akkor nem olyan, akkor viccelődik velünk, de szerintem ő nem őszinte, csak azt akarja, hogy az igazgató bácsi kedvesnek higgye. A portásnéni mindig mondja, hogy szégyelljük magunkat, mert a nagyszüleit elvitték a háborúban. De én akkor nem is éltem és tudom, hogy anyu és apu sem bántotta, mert nem bántanak senkit, akkor miért mondja, hogy szégyelljem magam? Ha nem szégyenlem, akkor náci vagyok? De a portásnénit én nem az orra miatt nem szeretem, mert az utcánkban a virágos néninek is nagy orra van, de ő kedves, ad néha csokit és megkérdezi, mi volt az iskolában. Akkor nem vagyok náci, talán csak egy kicsit? A virágos néni nagypapáját is elvitték a nácik, és én ezért sajnálom a nénit és ezért sem akarom azt, hogy én náci legyek. Gyurcsány bácsi megírja nekem akkor, hogy én náci vagyok-e vagy nem? És lehetek úgy nem náci, hogy azért a hazugságot és a portásnénit és a Győzőt nem szeretem?

VJózsika
10 éves tanuló

drezi 2008.04.15. 14:52:27

Apropó, mi a helyzet a rendőrpalota támadóival? Akkoriban még nem fasisztaveszéllyel, hanem terrorizmussal riogattak, de változnak az idők ugyebár.
süti beállítások módosítása